نگاشته شده توسط: furogh2007 | ژوئن 2, 2009

مگر اسلام با زنان چه می کند؟

.

جای بسی تعجب و تاسف است که زنان در چهار گوشه عالم فرصتی برابر با مردان برای کاندیداتوری مسئولیت های مهم اجتماع خویش دارند الا زن مسلمان!. جالب است که زنان در کشورهای دیگر پیرو هر دینی که باشند خواه مسیح باشد یا یهود، بودایی یا هندو و یا بی دین می توانند به آن درجه از علم و دانش و سیاست، و در کل عقلانیت ِ تشخیص و تصمیم برسند که به بالاترین مقامات سیاسی و دولتی از رهبریت جامعه گرفته تا وزارت و قضاوت را عهده دار شوند. الا زن مسلمان!

سئوال اینجاست مگر اسلام با زن چه می کند که یک زن مسلمان هرگز عقلش به کارهای بزرگ نمی رسد؟ مگر اسلام با یک زن چه می کند که یک زن مسلمان هرگز توانایی مدیریت و اجرای کارهای بزرگ را ندارد؟ اسلام با زنان چه می کند که زنان معتقد به این دین چیزی کمتر از سایر زنان عالم دارند؟ چرا ادیان دیگر و حتی بی اعتقادی به دین و خدا می تواند باعث رشد عقلی و فکری زنان شود اما اسلام نمی تواند؟ و اگر غیر از این باشد آیا واقعن زنان کشور من به جرم مسلمانی از حقوقی برابر محروم نشده اند؟ آیا به راستی گناه زنان ما مسلمانی است؟

نتجه حاصل جز این نیست که در کشور من زنان به جرم مسلمانی بر دار می شوند.

پ. ن : من رای نمی دهم.

Responses

  1. دوست من، اسلام کاری میکنه که آدم خودش نمیفهمه!!! باور کن!
    من خودم از اون دست آدمایی هستم که به لطف خدا از اسلام به راه راست هدایت شدم. قبلا که در جهل بودم همه مراسما و دعاهارو میرفتم! خلاصه من الان که هدایت شدم میبینم چه باتلاقیه این دین.

  2. بانو به سلامت بعد کلی غیبت بالاخره اومدی خوشحالم ، یکی از شعارهای کروبی همین موضوعی بوده که شما بهش اشاره کردی ، من به کروبی رائی میدم شما هم رائی بده حداقل برو و به من رائی بده 😀

  3. به نظر من اسلام کار ما رو خراب تر کرده همین اگه کاخ های پرسپولیس رو ببینید ملاحظه می کنید اون موقع هم حرمسرا وجود داشته
    اما در مورد بقیه مذاهب هم باید بگم من کلی دوست چینی ژاپنی و هندی دارم وضعشون بهتر از ما هست ولی اونها هم فاصله زیادی تا غرب دارند.
    خلاصه نمی دونم مشکل ژن مردم خاورمیانه است که خوب زمینه ساز ظهور دینی که در تطبیق با همین ژن بوده و اثرشو تشدید کرده!!

  4. ها‌ها خیلی‌ زیبا و دراماتیک ….به نظر من بزرگترین گناه هر شخصی‌ مسلمان بودنه

  5. اسلام اراده, استقلال ,اعتماد به نفس ,آزادی و تمام حقوق انسانی را از زن گرفته و تنها راه نجات زن رهایی از اسلام و کلیه ادیان هست.

  6. مشکل از اسلام نیست…
    مسلمانان، مسلمانان، مسلمانی ز سر گیرید…

  7. eslame nabe mohammadi ast digar, be aghideye man hameye adyane donya por az khali hastand va hamishe o hamishe jang bar sare pool va ghodrat va lazate jensi boode, hatta (makhsoosan) dar zamane mohammade payambar. sardasteye gholchomagha va ghatelha.

  8. سلام
    اسلام دینیست که بر فطرت انسان منطبقه
    گاهی ما و حتی گاهی همه‌ی دنیا بر فطرت انسانی منطبق نیستیم
    این دلیل رد اسلامه ؟!؟
    در مورد رای ندادن هم
    اصلا مهم نیست 😀
    موفق باشید
    همین!

  9. salam doost azizam cheghadr khoshhal sodam payameto didam koja boodi?yeho bikhabar halet chetore

  10. haghighat talkhe

  11. آخي… مغزتون خرابه… دلم سوخت!

  12. kash ma nafahmio hemaghatemoono nandazim gardane din, oonam dini ke inha daran be esme eslam be khorde mardom midan, aziz jan man iran zendegi nemikonam va ba tahghigh mosalman shodam,zan ham hastam va ba shoma kamelan mokhalefam.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

