نگاشته شده توسط: furogh2007 | ژانویه 13, 2009

قبله ام یک فر داغ

.

دیروز در بخش آشپزی برنامه به خانه بر می گردیم شبکه پنج سیما (شبکه استان تهران)، آشپز برنامه روش پخت یک » پیتزای خوشمزه » را یاد می داد.

در میان برنامه یکی از آقایان بیننده برنامه تماس گرفت و پس از کلی چاق سلامتی سئوال خود را اینگونه مطرح کرد که: چرا وقتی من و همسرم در خانه پیتزا می پزیم مثل پیتزاهای بیرون خوشمزه نمی شود ؟ لطفن آن فوت آخر را به ما یاد بدهید. و آشپز برنامه در جواب فرمودند: دلیل آن این است که من قبل از طبخ غذا وضو می گیرم. !!! برای همین خوشمزه می شود !!!!!!!!!!!!

و اکنون شعری تقدیم به تمام آشپزان وضودار

من مسلمانم

قبله ام یک فر داغ

جا نمازم سینی

من وضو با سس سرخ گوجه می سازم

در نمازم جریان دارد قارچ

جریان دارد گوشت

و پنیر

اندکی هم ز خمیر

می کنم قاتق نان

اعتقاداتم را


پاسخ

  1. طفلک سهراب! و سلام بر فروغ. این آقا نگفت این کفار که وضو نمی گیرن ولی پیتزاشون خوشمزه می شه قضیه چیه؟!
    ——-
    فروغ:
    سلام عرفان عزیز
    طفلک مردمی که باید پیتزای همراه با وضو و بی مزه بخورند. احتمالن رد دست شیطان را پیتزای اغیار می توان دید.
    پاسخ آشپز آنان روحشان را به مفیستافیلیس فروخته اند.

  2. جالب بود.
    به سراغ فر اگر مي آييد نرم آهسته بياييد
    شايد كه ترك بردارد
    پيتزاي نازك مهماني من

  3. برنامه فردای به خانه بر می گردیم گزارش تصویری مراسم پیوند آقای گودرزی و خانم شقایقیه . حتمن ببیند

  4. تازه میگن اگر دو رکعت نماز مستحبی با نیت «دو رکعت نماز به قصد ترد شدن خمیر و کش آمدن پنیر» بخونید بهترین پیتزای ممکن میشه
    این فرمول رو ظارهن از مک دونالد سرقت کردند

  5. fekr mikonam mohemtar az an ke oo ingoone fekr mikonad cherayi an ast
    man hargez nesbat be bozorgvarie shoma nesbat be khodam shak nadashtam hamantor ke dar kootahi khodam nesbat be anjam vazifeye bishtar weblogi
    shad bashid

  6. خیلی جالب بود
    ابتکاری بود در نوع خود نابغه

  7. سلام افسوس که یک عده انسان دین را بازیچه قرار می دهند و با زدن حرف های نامناسب نگاه افراد را نسبت به دین منفی می کنند و زمینه ای فراهم می کنند تا دین را دستمایه شوخی های خود قرار دهیم. منظورم جواب محری آن برنامه به سوال بیننده برنامه است

  8. […] فوت کوزه‌گری درست کردن پیتزا دیروز در بخش آشپزی برنامه به خانه بر می گردیم شبکه پنج سیما (شبکه استان تهران)، آشپز برنامه روش پخت یک ” پیتزای خوشمزه ” را یاد می داد. […]

  9. از سیروس به بانو فروغ زمان اول خیلی چاکریم بانو
    کلی دلم برای همه تنگ شده شما و خیلی های دیگه راستی اون شعر دوست م ندارد رو دیدم بابا ما که چاکریم راستی بانو جان عرفان م داره مطلب می نویسه اومده به وبلاگش دیگه برات بگم این دخترمون چقدر شیطون شده بهار رو میگم دیگه برات بگم استقلال سرور پرسپولیه راستی من امتحان کردم و وضوع گرفتم پیتزا درست کردم حق با اون مجری بود با خوردن پیتزا نزدیک بود روح از بدنم جدا بشه و لبیک گویان به سوی حق پرواز کنم


بیان دیدگاه

دسته‌بندی