نگاشته شده توسط: furogh2007 | فوریه 5, 2009

بازی خاطرات

.

دوست عزیزم عرفان ( حرف حساب ) از من دعوت کرده توی یک بازی وبلاگی که شروع کننده آن یوز کبیر بوده شرکت کنم. بازی به این صورت است که هر کس شیرین ترین خاطره ملی و شخصی خود را طی سی سال گذشته یعنی عمر انقلاب مثلن اسلامی بیان کند.

خیلی خنده دار است ولی واقعیت این است که پیروزی خاتمی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برای من خیلی شیرین و دلچسب بود. هر چند الان که به اون روزها فکر می کنم، می اندیشم که چقدر آن روزها ساده بودم و ساده فکر می کردم. فکر می کردم مردم، چقدر بزرگ شده اند و چه فرد بزرگی را بر سر کار آورده اند و حتی در این نظام بسته هم می توان تحول به وجود آورد. اما واقعیت این است که نه آن فرد آنقدر ها بزرگ بود و نه مردم بزرگ شده بودند و نه این نظام قابلیت تحول داشت. آن مرد تنها یک ترسو بود و مردم هم مثل همیشه جوگیر و …

خاطره شخصی:

مگه یه آدم متاهل غیر از ازدواج می تونه بگه بهترین خاطره شخصی دیگری هم داره ؟! 🙂

دعوتنامه های ادامه این بازی به ترتیب ارائه می شود به:

سیروس

میسکا

آریو برزن

نیکلاس

مونا

signs

و مرجان


پاسخ

  1. ترسو رو خود من هم پایه ام! ولی انصاف رو اگه رعایت کنیم مثل احمدی نژاد افسار گسیخته نبود

  2. بانو به سلامت
    کلی ناراحت شدم وبلاگت فیلتر شده
    چشم در اولین فرصت می نویسم منم کلی خاطره ی با حال دارم همشو مینویسم

    راستی اگه خواستی بگو رو دامنه ی خودم یدون وبلاگ برات درست کنم اسمش هرچی خودت خواستی بگو بذارم
    مثلا
    bano.sirous.org
    یا
    furogh.sirous.org
    خلاصه هر اسمی رو که دوست داشتی

  3. من نوشتم

  4. salam doost aziz gofte bodi filter shodi khoshhalam ke moshkelet hal shod

  5. خاطره من(اگه بشه نام خاطره را روی آن گذاشت) پیروزی ایران بر استرالیا و صعود به جام جهانی بودعجب روزی بود عجب روزی بود

  6. 29 بهمن روز سپندارمذگان، جشن زمین و گرامیداشت عشق و محبت که سابقه بیش از 4000 ساله در تاریخ ما دارد برتمامی ایرانیان راستین مبارک باد

  7. مرسی فروغی که منو دعوتیدی :دی
    من حتما بازیتو ادامه میدم :دی

  8. فروغی بازی رو انجام دادم 🙂 بدو بیا بخونش 🙂

    فروغیییییییییییییییییییییی 😦 کجایی تو ؟ نکنه مردی ؟

    😐

    الفرارررررررررررررررررررر

  9. بانو به سلامت نیستی کجایی اتفاقی که نیوفتاده ؟

  10. مسعود ده نمكي:مثل اخراجيها ساخته نشده است
    به روزم

  11. بانو به سلامت …

  12. سلام دوست خوبم
    نه تو بالاترین لینک میدی و نه اینجا پست جدید میذاری
    هر جا هستی سلامت باشی
    فروغ:
    اومدم دیگه 😉


بیان دیدگاه

دسته‌بندی